wall

Friday, December 24, 2010

PMR 2010!!!!

اسلام عليكم ورحمة الله وبركته...
Alhadulillah syukur kehadrat Allah Taala kerana dengan limpah kurnianya dapat lagi ana menulis blog ini….selawat dan salam kepada jujungan besar Nabi Muhammad S.A.W,para sahabatnya,tabi’in,tabi’ tabi’in,para wali Allah,dan kepada hambanya yang soleh &solehah…syukur kepada Allah kerana akhirnya saat-saat yang aku nantikan akhirnya sudah tiba iaitu cuti akhir tahun…pada hari semalam(23 dic 2010-khamis) keputusan PENILAIAN MENENGAH RENDAH(PMR) bagi tahun 2010….ramai juga sahabat-sahabatku yang mendapat keputusan  cemerlang  pada hari keluarnya keputusan semalam…sebelum itu aku menanyakan soalan  kepada  kawanku”bagaimana perasaan mereka sebelum mengambil slip keputusan??”,ramai daripada mereka menjawab debar dan `nervous’…huhu….memang menjadi kelaziman bagi mereka yang mengambil keputusan peperiksaan…tidak kira sama ada peperiksaan yang besar atau pun yang kecil...rakan-rakanku daripada sekolah ihsan juga ramai yang dapat keputusan yang cemerlang…walaupun sekolah aku sendiri tiada seorang yang dapat 9A…tetapi bagi aku tidak mengapa asalkan keputusan itu dapat mengembirakan hati/perasaan kedua orang tua kita,itu yang paling penting…nak undur pon sudah tidah boleh buat ape-ape….hendak menyesal  pun sudah terlambat…jadi kita terpaksalah menerima keputusa tersebut dengan kati yang terbuka dan redha…akhir sekali,dikesempatan ini aku ingin mengucapkan barakallahu fikum ajmain….w’salam…

No comments:

Post a Comment