wall

Friday, February 4, 2011

~new_L0VER~

Assalamualaikum dan terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi membaca blog ini.huhu…Anyway,I want to share my story about a new school(betul ke aku “speaking” nie??....lantak r..)huhu….
Baru-baru aku baru saje dapat sekolah…hampir sebulan aku duduk kat rumah tunggu bilelah nak sekolah ni..huhu..last2…Alhamdulillah dapat gak…haha…Nama sekolah baru Aku ialah Sekolah Menengah Agama Bukit IBam,Muadzam Shah.huhu.
On the way nak pergi Ibam tu memang macam-macam perasaan yang ada,takut,debar,excited sume ade…huhu…nak tidur dalam kereta pun tak boleh..huhu..macam-macamlah aku nie kan??haha
Duhulu nama sekolah aku Sekolah Menengah Islam Al-Irsyad,Kuantan…huhu..memang aku sayang giler2 kat sekolah irsyad because aku dah berada disitu sudah 9 tahun…umur aku sekarang 16 tahun…bayangkan separuh hidup aku ini aku habiskan disana .
Memang banyak kenangan manis&pahit semasa aku disana…tapi kalau nak ikutkan memang semua kenangan semuanya manis belaka.mana ada kenangan disekolah yang pahit..hak3...mybey sebab waktu tu aku kecik lagi kowt…sebab tulah aku ingat kenangan tuh kenangan pahit.huhu
Sekolah baru memang best…aku masuk jew kelas tengok-tengok ramai sangat pelajar perempuan daripada pelajar lelaki...aku ditempatkan di kelas 4 Perdagangan..huhu…jumlah pelajar kelas aku adalah lebih kurang 44 orang.terdiri daripada pelajar lelalaki seramai 15 orang dan selebihnya pelajar perempuan.
Lelaki satu baris panjang sahaja,manakala perempuan 2 baris panjang.dalam pada itu,aku bersyukur kepada Allah kerana budak sebelah aku adalah budak yang tidak banyak bercakap dan rasanya dia seorang yang baik.hahaha….
Sejujurnya aku ingin menyatakan bahawa aku sedang “jatuh cinta” dengan SMABI…tetapi aku tidak akan melupakan sekolah yang banyak berjasa dan yang paling aku sayangi iaitu Sekolah Menengah Islam Al-Irsyad,Kuantan.


Akhir kata,I LOVE IRSYAD AND SMABI <3….

No comments:

Post a Comment